شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پاول وستون، اسلام ستیز

حوزه / یک گروه نفرت که به عنوان اتاق فکر اصلی در جنبش ضداسلامی ایجاد شده و در آمریکا ایفای نقش می‌کند، از نژادپرستان معروف اروپایی برای ایراد سخنرانی در تجمع‌شان در واشنگتن دعوت به عمل آورده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از splcenter.org، یک گروه نفرت که به عنوان اتاق فکر اصلی در جنبش ضداسلامی ایجاد شده و در آمریکا ایفای نقش می‌کند، از نژادپرستان معروف اروپایی برای ایراد سخنرانی در تجمع‌شان در واشنگتن دعوت به عمل آورده است.

به گفته منابع خبری این دو نژادپرست شناخته شده با نام‌های پاول وستون انگلیسی و لارس هدگارد هلندی قرار است در نشست ضداسلامی و ضدمهاجران در آمریکا برای طرفدارانشان سخنرانی کنند.

پاول وستون که عضو شاخه سیاسی اتحادیه نژادپرستان و ضدخارجی‌ها در انگلیس می‌باشد پیش از این نیز در سپتامبر 2015 سخنرانی‌های تند و نفرت‌انگیزی علیه مسلمانان ارائه داده بود و خواستار منع ورود مسلمانان به اروپا شده بود.

هدگارد نیز موسس یک سازمان بین‌المللی ضداسلامی است که رابطه نزدیکی با سیاستمدار هلندی ضدمسلمان گرت وایلرز دارد. هرچند وبسایت این سازمان ضداسلامی از سال 2009 و در پی اعتراض به قوانین جلوگیری از سخنرانی‌های نفرت محور و همچنین انتشار کاریکاتور موهونی درباره پیامبر اسلام (ص) تا کنون فعالیتی نداشته است.

با وجود ادعای تندروها و برگزارکنندگان تجمع آمریکایی ضدمهاجران مبنی بر نداشتن انگیزه‌های نژادپرستانه، دعوت از دو تن از معروف‌ترین نژادپرستان اروپایی در نشست‌شان به نوعی نشان دهنده دروغ بودن این ادعاها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha