جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 373779
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
مردم یمن

حوزه / قبایل استان صنعا ی ، نشستی را در منطقه ارحب برگزار و آمادگی خود را برای حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر تجاوز عربستان و مزدورانش تا آزادسازی کامل کشور خود اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از العالم، قبایل استان صنعا یمن نشستی را در منطقه ارحب برگزار و آمادگی خود را برای حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر تجاوز عربستان و مزدورانش تا آزادسازی کامل کشور خود اعلام کردند. قبایل استان صنعا در این نشست اعلام کردند هرگز به تروریست ها، متجاوزان و مزدوران اجازه نخواهند داد که از قبایل برای دست یابی به اهداف خود سوء استفاده کنند و قبایل یمن به ابزار دست دیگران برای ضربه زدن به منافع ملی این کشور تبدیل نخواهند شد.

شمسان ابونشطان یکی از بزرگان قبایل استان صنعا گفت: پیام قبایل استان صنعا و شهر صنعا - پایتخت یمن – به جهانیان این است که قبایل یمنی هرگز میدان جنگ را ترک نخواهند کرد و دوشادوش هم به مبارزه با بدخواهان و دشمنان کشورشان خواهند پرداخت.

بزرگان قبایل یمن اعلام کردند که فرزندان خود را برای دفاع از کشور به میدان جنگ خواهند فرستاد و تا آخرین قطره خونشان از ملت و کشورشان دفاع خواهند کرد.

محمد یحیی الغولی یکی دیگر از بزرگان قبایل استان صنعا گفت: ما این نشست را برگزار کردیم تا نشان بدهیم که دست به دست هم داده ایم تا کشورمان یمن را از تروریست ها و مزدوران آزاد کنیم و به خواست خداوند ریشه آل سعود را از روی زمین برداریم.

ائتلافِ تجاوز به یمن به سرکردگی عربستان سعودی ادعا می کند که مزدورانش به نزدیکی شهر صنعا رسیده اند، ولی قبایل یمنی چنین ادعایی را رد می کنند و بار دیگر اعلام کردند در کنار ارتش و کمیته های مردمی برای پاکسازی خاک کشورشان از لوث وجود بیگانان متجاوز و مزدوران ایستاده اند.

شیخ فارس الحباری یکی از بزرگان قبایل استان صنعا نیز گفت: مردم صنعا همچون سدی محکم در برابر متجاوزان ایستاده اند و ما به متجاوزان هشدار می دهیم از راهی که آمده اند، برگردند و به مزدوران هم می گوییم که از کمک به بیگانگان متجاوز و جنگ طلب دست بردارید و به پای میز مذاکره بیایید.

قبایل یمنی در بیانیه پایانی خود اعلام کردند که تا آزادسازی خاک کشورشان، با همه توان در برابر اشغالگران بیگانه و مزدوران خواهند ایستاد و به مبارزه ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha