پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمود هاشمی - حوزه یزد

حوزه/ دشمنان تشیّع و علی الخصوص افرادی که به دنبال خراب کردن نام اسلام هستند، سعی دارند در لباس دین و با هدف تعظیم شعائر اسلامی ، تشیعی را با اهداف انگلیسی به مردم تحمیل کنند که نه تنها بویی از تشیع نبرده، بلکه اهداف شنیع و مستهجنی دارد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمود هاشمی در همایش « تشیّع انگلیسی» که با حضور مسئولان ادارات شهرستان بافق، فرهنگیان، اساتید، طلاب و دانش آموختگان حوزوی در مدرسه علمیه الزهرای بافق برگزار شد، ضمن بیان خطرات فرهنگی موجود درعصر حاضر از قبیل ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به بیان انواع شبکه های ماهواره ای ضد اسلامی پرداخت.

وی افزود : دشمنان تشیّع  و علی الخصوص افرادی که به دنبال خراب کردن نام اسلام هستند، سعی دارند در لباس دین و با هدف تعظیم شعائر اسلامی ، تشیعی را با اهداف انگلیسی به مردم تحمیل کنند که نه تنها بویی از تشیع نبرده، بلکه اهداف شنیع و مستهجنی دارد .

این کارشناس مذهبی با اشاره به تهدیدهای فرهنگی دشمن و اثرگذاری آن بر روی قشر جوان جامعه ، طلاب و مبلغین حوزه را از جمله گزینه هایی برشمرد که می توانند در رشد و بالندگی افراد جامعه و مصونیت آنان از اهداف شیعه انگلیسی اثرگذار باشند.

در بخش دیگری از این همایش، خانم مریم تفکری مدیر حوزه علمیه الزهرای بافق پس از اعلام زمان پذیرش و شرایط ثبت نام برای داوطلبان در مقطع سطح دو و در دو نوبت تمام وقت و پاره وقت به اهم فعالیت های این حوزه در سال 1394 اشاره کرد .

وی اهم  طرح ها و دوره های برگزار شده از طرف حوزه علمیه الزهرا(س) از جمله طرح مشکات ویژه دانش آموزان ، دوره ارتقای توانمندی های مربیان پرورشی و اجرای همین طرح برای نوجوانان مدارس را برشمرد.

درادامه این همایش یک روزه، شرکت کنندگان از نمایشگاه «بصیرت» که در رابطه با موضوع همایش برپا شده بود، بازید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha