پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ستار علیزاده - اوقاف  مازندران

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از رقابت ۱۲هزار مازندرانی در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه ستاد قرآنی این سازمان در ساری گفت: 12 هزار و 300 نفر در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 11 رشته قرآنی شرکت کردند.

وی با بیان این که 230 مربی قرآنی در اجرای این طرح همکاری کردند، افزود: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 20 شهر استان و در 26 مکان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این‌که آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در هشت رشته قرآنی و سه رشته موضوعی برگزار شد؛ گفت: بیش از 12 هزار قرآن آموز در 265 کلاس طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه سخنان خود با بیان این که انس با قرآن توانایی فهم درست و درک حقایق عالم را برای انسان آسان می کند، گفت: انسانی که با هدایت قرآن گام برمی دارد، در تفکرات و اندیشه ها و همچنین تصمیم گیری های خود دچار اشتباه و انحراف نمی شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت ترویج مفاهیم ناب قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر مبانی قرآنی در همه بخش های جامعه ما به خوبی نهادینه شود به حتم بسیاری از ناهنجاری و مشکلات اجتماعی به حداقل کاهش خواهد یافت.

وی با بیان این‌که باید توجه جدی به فرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم و زندگی خود، اقتصاد، اجتماع و خانواده را قرآنی کنیم، تصریح کرد: حفظ قرآن کریم یکی از مسائل بسیار مهمی است که در انسان تاثیر فراوان می‌گذارد و مقام معظم رهبری بر حفظ قرآن کریم اهمیت فراوانی می‌دهند و در این زمینه تاکیدات فراوانی داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha