پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی طائی زاده مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه خواهران

حوزه/ در نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با مسئولان مرکز فناوری اطلاعات، بهبود کمی و کیفی خدمات مربوط به فناوری اطلاعات در سال آینده مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از  روابط عمومی حوزه‌ خواهران، در این نشست، «دکتر طائی‌زاده»،‌ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، از فعال‌سازی عملیاتی سامانه کوثرنت در ابتدای سال 1394 خبر داد و اظهار داشت: خرسندیم که اکنون، این سامانه در رتبه بسیار خوبی در بین شبکه‌های اجتماعی سازمانی دینی قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر کیفیت کاری ما به حوزه دانش‌آموختگان، استادان و عملکرد مدیریت استانی یا مخاطبان گسترش یابد، شاهد ارتقای بسیار بیشتر در این رتبه خواهیم بود.

دکتر طائی‌زاده یکی از دلایل ارتقای رتبه کوثرنت را رونمایی از سامانه موبایلی کوثرنت دانست و خاطرنشان ساخت: در سال 94، مرکز فناری اطلاعات مرکز داده و خط تولید نرم‌افزار موبایل را راه‌اندازی کرد. آماده‌ایم کارهای پژوهشی و فرهنگی هر استانی که تمایل داشته باشد، در قالب وب‌سایت و نرم‌افزار موبایلی بسته‌بندی نماییم.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات گفت: با وجود مرکز داده، بسیار راحت‌تر می‌توانیم خدمات مربوط به کلاس آنلاین را ارائه دهیم.

«مهندس حجازی»، مدیر دفتر ایجاد و گسترش شبکه، با اشاره به اقداماتی که در حوزه شبکه در دستور کار است، تصریح نمود: کوشیده‌ایم در دو مرحله، شبکه از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

وی یکی از زمینه‌های کاری را تقویت پهنای باند برشمرد و اظهار داشت: بدین منظور، با دو اپراتور موبایل وارد مذاکره شده‌ایم و بدین ترتیب، پهنای باند برای ارسال و دریافت بهبود خواهیم بخشید. همچنین به منظور ارتقای خدمات‌دهی به طلاب، با شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات مذاکره نموده‌ایم. افزون بر این، در نظر داریم در سال آینده، همه مدیریت‌های استانی را به سیستم ویدئوکنفرانس مجهز کنیم.

شایان ذکر است«مهندس کریمخانی»، مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی، نیز نکاتی درباره ارتقای کیفیت خدمات سخت‌افزاری رایانه‌ای در مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha