جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ رای مردم یک انتظار است و امیدواریم منتخبین مجلس شورای اسلامی، پاسخ مثبتی به رای مردم دهند و با فعالیت خود باعث سرافرازی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با  دو تن از منتخبین مردم قم در  دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی،  ضمن تقدیر از حضور مردم در دو انتخابات گفتند: مردم با حضور خود در این انتخابات نشان دادند در همه حال پیرو ارکان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

این مرجع تقلید با بیان این که باید پیش از گذشته به جامعه اسلامی خدمت کرد بر وحدت همه مسئولین در اجرای منویات رهبری تاکید کردند.

معظم له بیان داشتند: رای مردم یک انتظار است و امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ مثبتی به رای مردم دهند و با فعالیت خود، باعث سرافرازی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شوند.

حجت الاسلام  والمسلمین مجتبی ذالنور  نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از حضور حداکثری مردم گفت: قم از اهیمت ویژه ای به دلیل حضور مرقد حضرت فاطمه معصومه(س)، حوزه و مراجع تقلید، علما و مردم برخوردار است و منتخبین مردم خود را خدمتگزار نظام ، انقلاب و مردم می دانند. نمایندگان مردم آمادگی همه جانبه خود را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اعلام می دارند.

در ادامه امیرآبادی منتخب  دیگر مردم  قم در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: رای مردم مسئولیت نمایندگان را در مجلس شورای اسلامی سنگین کرده و هر چه توان داریم برای خدمت به مردم و شهر قم به کار خواهیم گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha