پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند، در نشستی بصیرتی مدرسه علیمه زینبیه(س) ایوان غرب

حوزه/ رهبر فرزانه انقلاب داشتن بصیرت کامل نسبت به دشمن را تنها راه نجات کشورهای اسلامی از زور گویی، اشغال و سلطه گری استکبار می دانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام علی محمد لروند، در نشستی بصیرتی مدرسه علیمه زینبیه(س) ایوان غرب،  بصیرت و آگاهی را کلید موفقعیت و پیروزی در بحران ها و مشکلات خواند و اظهار داشت: هرچند عالم هم  باشید، اما  اگر ولی زمان را خوب نشناسیم و دشمن شناس و آگاه به مسایل روز نباشیم، نمی توان برای جامعه اسلامی مفید بود.

وی با اشاره به این که بصیرت، صرف علم و دانایی محض نیست، بلکه باید با باور و ایمان قلبی همراه باشد، به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: عدم  آگاهی به حقایق جریانات جهان در طول تاریخ مشکلات بزرگی را به وجود آورده است، به همین خاطر رهبر فرزانه انقلاب داشتن بصیرت کامل نسبت به دشمن را تنها راه نجات کشورهای اسلامی از زور گویی، اشغال و سلطه گری استکبار می دانند.

امام جمعه شهرستان ایوان غرب  در ادامه دنیا زدگی و گرفتار شدن در فرهنگ غرب را از موانع کسب معرفت و بصیرت معرفی کرد و ابراز داشت: برای تحصیل بصیرت راه های متعددی وجود دارد که رعایت ایمان و تقوای الهی و داشتن تجزیه و تحلیل مسایل، از مهمترین راه هاست.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha