چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسسه الحق

حوزه / یک موسسه فلسطینی در سرزمین های اشغالی اعلام کرد اعضای این سازمان حقوق بشری در ۶ ماه گذشته، نامه‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به گفته موسسه فلسطینی الحق در سرزمین‌های اشغالی، اعضای این سازمان حقوق بشر در 6 ماه گذشته، نامه‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت کرده است.

این سازمان با انتشار بیانیه‌ای درخصوص تهدیدات جدید اعلام کرد: اگر چه این موسسه از زمان آغاز پیدایش و تشکیل با حملات و تهدیدات مختلفی از سوی مقامات اسرائیلی روبرو بوده، اما از سپتامبر سال گذشته، تشکیلات الحق با تهدیدات ناشناس و تلاش‌های زیادی به منظور لکه دار کردن حسن اعتبار اعضای سازمان روبرو شده است. در این میان عده ای با فرستادن پیغام‌های ناشناس به اهداکنندگان و کارمندان الحق، اتهامات فساد مالی و کلاهبرداری به آن‌ها زده‌اند.

در این راستا، در نوامبر سال گذشته موسسه الحق، خواستار بررسی ممیزی حسابرسی برای رفع سوءظن‌ها و بی‌اعتبار ساختن اتهامات شده بود. اما موضوع به همین جا ختم نشد و اجرای تاکتیک‌های ارعاب صهیونیست‌ها به جایی رسید که در اواخر ماه گذشته دو تن از کارمندان الحق از جمله «شوان جبارین»، مدیر ارشد این سازمان، تماس‌های ناشناس تهدیدآمیزی دریافت کرد.

جبارین معتقد است که این تماس‌های تهدید آمیز به دلیل فعالیت‌های او با دیوان کیفری بین‌المللی و  جلوگیری از برچسب‌گذاری‌های غیرقانونی محصولات شهرک‌نشینیان اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی بوده و حضور تاریک صهیونیست‌ها در پشت پرده تهدیدها، برهیچ کس پوشیده نیست.

در بیانیه این سازمان همچنین آمده: این تهدیدات توسط گروهی با منابع و امکانات گسترده، مهارت‌ها و تخصص‌های کامپیوتری فرای تصور و کاملا سازمان دهی شده، انجام گردیده است. پیش از این نیز نهاد‌های رژیم غاصب اسرائیل، روزنامه‌ها و سازمان‌ها و موسسات مختلف صهیونیستی چه در داخل فلسطین و چه در فضای  بین‌الملل، حملات مستقیمی علیه ما انجام داده بودند. اما این تهدیدات هرگز سبب نشده از هدف والای خود یعنی اجرای عدالت برای فلسطینیان، منصرف و منحرف شویم، بلکه محکمتر از همیشه در مقابل این حملات ایستادگی خواهیم کرد.

موسسه الحق یک سازمان حقوق بشر مستقل در رام الله است که جنایات، خشونت ها و نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را از سال 1979 تا کنون، به صورت مستند، جمع آوری کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha