جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت : مسئولیت سنگینی بر دوش منتخبان ملت وتلاش برای رفع نواقص قانونی به نفع ملت و محرومین جامعه بر دوش نمایندگان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، به منتخبان ملت که با رأی مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند، توصیه کرد: یکی از اولویت های همیشگی در نگاه امام‌خمینی ‌(ره) و مقام‌ معظم‌ رهبری، توجه به  منافع محرومین و مستضعفین است و در سیره اولیای خدا و ائمه اطهار (علیهم السلام) می بینیم خودشان شبانه غذا را با دست خود، به فقرا می رساندند.

وی با اشاره به سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و قدردانی از زحمات مسئولان این نهاد گفت : همه کسانی که خواهان رسیدگی به امور محرومین هستند می توانند با انفاق و کمک به این نهاد در اجر الهی به امور مستضعفین سهیم باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، جلب اعتماد مردم و کسب اکثریت آراء توسط کاندیداها را آغاز راه دانست و افزود: امروز مسئولیت سنگینی به دوش منتخبان ملت بوده و آنها باید برای  رفع نواقص قانونی به نفع ملت و محرومین جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی تصریح کرد  : ملت ایران پیروز انتخابات فعلی و گذشته است و دشمنان این انقلاب تنها بازندگان این صحنه خواهند بود، زیرا کسانی که بر اساس تکلیف در راه خدا و با نیت قربه الی الله در میدان انتخابات قدم گذاشتند، نزد خدا مأجورند و در این راه شکست معنایی ندارد.

وی با یادآوری سوگندنامه نمایندگان در مراسم تحلیف، اظهار داشت : نمایندگان هم به قول هایی که در دوره انتخابات به ملت داده اند و هم به سوگند نامه ای که قرائت می کنند؛ عمل کنند.

این استاد حوزه از همه ملت ایران و به خصوص بانوان حوزوی که برخی از آنان در برگزاری انتخابات نیز مشارکت داشته اند، قدردانی کرد و افزود  : مردم به فاصله 15 روز دو حماسه بزرگ را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند و اکنون نوبت حماسه خدمت رسانی مسئولان و منتخبان ملت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha