شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ دشمن با استراتژی نفوذ، براندازی فوق نرم نظام اسلامی را دنبال می کند، به همین دلیل باید جبهه ضد نفود تشکیل داده و با تمام توان، پشت سر مقام معظم رهبری باشیم و با توطئه ها مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشستی با اعضای کنگره بین المللی "بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار"،  به مساله «نفوذ» اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکیدات فراوانی داشته اند، گفت: دشمن متوجه شده که نمی تواند از طریق صف به مبارزه با مردم ایران بپردازد، بنابراین قصد دارد در ستادهای اصلی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و حتی دانشگاه ها و لایه های دانشجویی و قشر مذهبی نفوذ کند.

امام جمعه بوشهر، نفوذ را آغاز استراتژی راهبردی براندازانه که به دنبال براندازی فوق نرم است، عنوان کرد و گفت: در براندازی سخت از طریق نظامی و براندازی نرم به صورت فرهنگی و سیاسی آشکار است، اما براندازی فوق نرم به صورت فوق پنهان صورت می گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دشمن با استراتژی نفوذ، براندازی فوق نرم نظام اسلامی را دنبال می کند، به همین دلیل باید جبهه ضد نفود تشکیل دهیم و با تمام توان پشت سر مقام معظم رهبری باشیم و با توطئه ها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به وسیله نفوذ به دنبال کم رنگ کردن اعتقادات مردم در دفاع ارزش ها، نظام و ولایتمداری است، بر لزوم شناخت جریان نفوذ و تبیین راهکارهای مقابله با آن تاکید کرد و گفت: کوچکترین امتیاز به آمریکا و انگلیس بزرگترین خطر ایجاد حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان این که انگلیس هرجا به عنوان استعمار رفته، در آن مکان استضعاف ایجاد کرده و به دنبال محقق کردن اهداف پلید خود بوده است، ابراز داشت: غیر ممکن است بگذاریم در استان بوشهر کنسولگری انگلیس تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: تاریخ مقاومت استان بوشهر قدمت 500 ساله و با آمریکا 220 ساله دارد و نیزدر مقطعی از تاریخ مردم این استان در مقابل پرتغالی ها ایستادند و از سرزمین خود دفاع کردند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید تاریخ مقاومت بوشهر در برابر استعمارگران که ریشه مقاومت این استان است، بازیابی شود و نیز تلخی و شیرینی های مقاومت بررسی شود؛ هرگز نباید در تاریخ متوقف شویم، بلکه بایستی از این تاریخ عبرتی برای زمان حال خود گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به ولایتمداری مردم استان بوشهر، اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بودند و نخواهند گذاشت که رهبرشان لحظه ای فکر کند که تنها است و این را در تاریخ خود در مبارزه با آمریکا و انگلیس نشان داده است.

در ابتدای این نشست سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به بیان توضیحاتی پیرامون همایش سال گذشته بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha