سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام حیات الغیبی گفت: در آستانه بهار طبیعت و سال نو، افراد خیر و نیکوکار با حس نوعدوستی خود، شادی و شعف را مهمان خانه های نیازمندان می کنند و لبخند را بر لبان آنها می نشانند.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که احسان و نیکوکاری از تاکیدات ویژه دین مبین اسلام است، گفت: احسان و انفاق در دین عزت بخش اسلام، نشأت گرفته از روح و بعد اجتماعی این دین و سفارش رفع مشکلات همنوعان است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری و انفاق در همه ایام سال، در بین مسلمانان به ویژه ایرانیان مرسوم است، افزود: در آستانه بهار طبیعت و سال نو، افراد خیر و نیکوکار با حس نوعدوستی خود، شادی و شعف را مهمان خانه های نیازمندان می کنند و لبخند را بر لبان آنها می نشانند.

رئيس شورای تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه یکی از فواید احسان و نیکوکاری، ایجاد حس صمیمیت بین افراد جامعه است، بیان داشت:در انجام این نیت خدا پسندانه باید مراقب باشیم کرامت و عزت نفس نیازمندان جریحه دار نشود و کمک های مردم نوعدوست با اخلاص و نیت پاک انجام گیرد.

وی، ادامه داد: خداوند اعمال خیرخواهانه و خالص بندگان را هرگز بی جواب نمی گذارد و در ازای این حرکت انسان دوستانه، خیر دنیا و آخرت را نیز به آنها عطا می فرماید.

حجت الاسلام حیات الغیبی، ایجاد آرامش روحی و روانی را از آثار و برکات کمک به نیازمندان ذکر کرد و افزود: کمک خالصانه و بی منت به افراد نیازمند، علاوه بر حل بخشی از مشکلات آنها، موجب آرامش روحی افراد نیکوکار نیز خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در پایان با بیان این که پایگاه های نیکوکاری در آستانه سال نو فرصت مغتنمی برای کمک به نیازمندان است، گفت:افراد متمکن، خیر و نوعدوست در حد بضاعت خود شادی سال نو را با افراد نیازمند تقسیم کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha