پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: باید با شهداء عهد و پیمان ببندیم که این پرچم انقلاب اسلامی همیشه برافراشته بماند و اجازه ندهیم که دشمن خدشه‌ای به انقلاب وارد کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام،  امروز در آئين اختتامیه جشنواره شعر و خاطره نماز شهداء،  برگزاری این گونه برنامه‌ها را  اقدامی ارزشمند، مفید و پرمحتوا خواند و گفت: اعتقاد و باور من و شما قطعاً این است که حضور در این برنامه‌ها و شنیدن خاطرات دفاع مقدس و اشعار زیبا از آن دوران که ارتباط دهنده بین نماز و دفاع مقدس هستند و از عمق جان و دل پدران شهداء و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برخاسته، نه تنها به هیچ عنوان اتلاف وقت نیست، بلکه به معنای واقعی کلمه «عبادت و حسنه» است.

امام جمعه شهرکرد، شرط پذیرفته شدن این عبادت به درگاه الهی و سعادتمند شدن در دنیا و آخرت را در گرو ادامه‌ دادن و برافراشته نگه‌داشتن پرچم اسلام و انقلاب دانست و تاکیدکرد: دشمنان و منافقان مدام و مستمر در تلاش هستند که پرچم اسلام و انقلاب را از میان بردارند؛ بنابراین ما باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم که این پرچم همیشه برافراشته بماند و اجازه ندهیم که دشمن خدشه‌ای به انقلاب وارد کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام افزود: خروجی این جلسات و برنامه‌ها نیز باید آن باشد، که ما را متحرک و پویا کند تا خدایی نخواسته بی‌تفاوتی، دنیاگرایی، سرگرمی‌های پوچ دنیا ما را از مقصد اصلی باز ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر این که همه توانمندی‌ها و هنرنمایی‌ها ما باید در جهت اعتلای پرچم اسلام و انقلاب به کار گرفته شود، تصریح کرد: اگر توانمندی و استعداد بیان فصیح برای خاطره‌گویی، سرودن شعر و امر به معروف و نهی از منکر در وجودمان نفهته است، باید در جهت برافراشته نگه داشته پرچم اسلام و انقلاب اسلامی به کار بگیریم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به توصیه‌های مهم پیامبر اکرم (ص) به شعرا اشاره کرد و گفت: دفاع از راه حق، نبوت، امامت، ولایت و ارزش‌های اسلامی و هجمه‌ بی‌امان و پی‌درپی داشتن به دشمنان و کفار به وسیله شعرها و سرودها، از توصیه مهم پیامبر اکرم(ص) به شعرا بود.

این استاد حوزه تاکید کرد: مدافع سرسخت مکتب رسالت و ولایت بودن و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و کفار، خواسته همه شهداء و خانواده شهداء از شّعرا، خاطره‌گویان و عموم ملت ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha