سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ حجت الاسلام صادقیان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مرکز خدمات حوزه تهران مصمم است هر مراسمی که برگزار می کند، دارای پیوست فرهنگی بوده، مقوله فرهنگ نسبت به مجموعه کل برنامه پررنگ تر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از تهران، حجت الاسلام صادقیان، معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه تهران، در جمع فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون استان، با بیان این که هدف اصلی از برگزاری این گونه برنامه ها ایجاد فضای نشاط برای خانواده های طلاب می باشد، گفت: مدیریت مرکز خدمات استان تهران و به ویژه ریاست عالی مرکز حجت الاسلام والمسلمین ربانی، بر ارتقاء کارهای فرهنگی خانواده های طلاب تاکید دارند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین مبنی بر اینکه هر کاری انجام می دهید، حتما پیوست فرهنگی داشته باشد، مرکز خدمات حوزه تهران نیز در همین راستا مصمم است هر مراسمی که برگزار می کند، دارای پیوست فرهنگی بوده، مقوله فرهنگ نسبت به مجموعه کل برنامه پررنگ تر باشد.

معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه تهران، ادامه داد: بر همین اساس چند سالی است که برخی برنامه های این مرکز با محوریت کار فرهنگی برگزار می شود و از جمله آن ها مراسم پیوندهای آسمانی ویژه زوج های جوان، تقدیر از حافظان و مربیان قرآنی، و تجلیل از ممتازین فرزندان روحانیون و خانواده های طلاب می باشد.

حجت الاسلام صادقیان خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این برنامه ها عزت دادن به طلبه ها و خانواده هایشان است و این که فرزندان روحانیون احساس خلاء فرهنگی نکنند.  لذا سعی می کنیم علاوه بر اجرای برنامه های شاد و مفرح و اهدای جوایز، بسته های فرهنگی و فکری نیز در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تشویق فرزندان روحانی برای کسب مدارج علمی بالاتر از اهداف تجلیل ممتازین است، اظهار داشت: معتقدیم فرزندان روحانیون باید همچون پدران خود در همه ابعاد رفتاری، اخلاقی و علمی ضمن حفظ عزت و منزلت شان، سرمشق و الگوی دیگران باشند.

معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه با بیان اینکه بحث بودجه و تامین منابع مالی از چالش های مهم در برگزاری برنامه ها است، گفت: در صورت تامین منابع مالی و فراهم کردن فضایی مناسب برای حضور پرشور خانواده ها، قادر خواهیم بود کیفیت برگزاری برنامه ها را ارتقا دهیم. 42/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha