پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام مبلغان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز از اعزام بیش از ۱۱۳ مبلغ به روستاهای شمال خوزستان در ایام فاطمیه اول و دوم خبرداد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغ در ایام فاطمیه اول و ادامه این فعالیت‌ها تا فاطمیه دوم، اظهار داشت: مدیریت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) به جهت برخی کمبودهایی که در فاطمیه اول، به دلیل کمبود مبلغ در روستاهای استان ایجاد می‌شد، جمعی از مبلغین طلبه و روحانی را به مناطق تبلیغی و محروم اعزام کرد.

وی با اشاره به تعداد نفرات اعزامی در فاطمیه اول، گفت: بیش از 78 نفر از طلاب و روحانیون مبلغ را به 50 نقطه تبلیغی اعزام کرده و آنها برنامه‌هایی فرهنگی، معرفتی و تبلیغی را در آنجا پیاده‌سازی کردند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، به بخشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مبلغین اعزامی اشاره کرد و اذعان داشت: مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و منازل روستایی، از مکان‌های تبلیغی مبلغان بوده و در آنجا برنامه‌هایی نظیر، پرسش و پاسخ، منابر، تبلیغ سینه ‌به‌ سینه و بیان مسائل شرعی، اجرا کردند.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به آغاز دور جدیدی از اعزام مبلغین در فاطمیه دوم، بیان داشت: در فاطمیه دوم، قصد داریم صرفاً مبلغین معمم را اعزام کنیم و إن شاءالله فردا قریب به 35 نفر از روحانیون مبلغ را به برخی از مناطق تبلیغی شمال خوزستان، اعزام می‌کنیم.

وی در پایان، بر ضرورت توجه طلاب جوان تازه معمم شده به فریضه مقدس تبلیغ، تأکید کرد و اظهار داشت: لازم است که مبلغین جوان طلبه و روحانی، نسبت به حضور در مناطق محروم اهتمام ویژه داشته باشند، تا إن شاءالله هم توان تبلیغی آنها افزایش یابد و هم خدمتی به فرهنگ جامعه کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha