پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 374151
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
جبهة النصرة

حوزه / گروههای تروریستی با ارتکاب کشتار جدید در حلب، ۱۴ شهروند سوری از جمله زنان و کودکان را کشته و بیش از ۴۰ نفر را نیز مجروح کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از العالم، دیده بان سوریه که محفلی نزدیک به مخالفان این کشور است، اعتراف کرده که در حملات تروریست های النصره بیش از 100 موشک و خمپاره به مناطق مسکونی محلۀ کردنشین "شیخ مقصود" حلب شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، اهالی محله شیخ مقصود در شهر حلب واقع در شمال سوریه با صدای بلند درخواست کمک می کردند تا بتوانند کودکان خود را از زیر آوارها بیرون بکشند.

آنها خواستند که جهان، قربانیان کشتار گروههای تروریستی در یک بازار شلوغ را که 14 کشته و بیش از 40 مجروح از جمله زنان و کودکان قربانی آن بودند، مشاهده کنند.

دیده بان سوریه تاکید می کند که دست کم 100 موشک به محلۀ مسکونی تحت سیطرۀ نیروهای دفاع کُردی توسط جبهه النصره و تروریست های قفقازی به سرکردگی صلاح الدین چچنی شلیک شده و این حمله از بزرگ ترین حملات تروریست ها به حلب بوده است.

محله شیخ مقصود که حدود 40 هزار نفر با اکثریت کردها در آن زندگی می کنند در طول هفته های اخیر مورد حمله گروههای تروریستی قرار گرفته است.

این حملات در انتقام پیشروی های واحدهای دفاع کردی و ارتش سوریه و متحدانش انجام شد که در اثر آن خطوط امدادی حیاتی تروریست ها از حلب به ترکیه قطع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha