چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مردان پور

حوزه/ مدیرکل همکاری های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت: امروز مبلغان باید با دانش، بینش و بصیرت کافی و با توجه به نیاز سنجی جامعه هدف، محورهای تبلیغی خود را تنظیم نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام حسین مردان پور امروز در همایش توجیهی مبلغان اعزامی دهه فاطمیه، مبلغان مدارس امین و مربیان پرورشی مدارس لرستان، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: وظیفه ادامه رسالت انبیاء و اولیای الهی بر عهده مبلغان و مربیان پرورشی نهاده شده است.

وی با بیان اینکه امروز مبلغان باید با دانش، بینش و بصیرت کافی و با توجه به نیاز سنجی جامعه هدف، محورهای تبلیغی خود را تنظیم نمایند، افزود: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید برنامه های خود را هماهنگ و منسجم پیش ببرند.
مدیر کل همکاری های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که همیشه استعداد یک فرد شرط موفقیت و کمال او در مسیر زندگی نیست، تصریح کرد: در این رابطه محیط نقش تاثیر گذاری دارد و مربیان و مبلغان باید از فرصت ها و ظرفیت های تبلیغی برای تربیت اخلاقی جامعه بهره گیرند.
حجت الاسلام مردان پور توجه به آموزه های قرآنی و اخلاقی را نیاز اساسی امروز جامعه برشمرد و گفت: اگر آموزه های قرآنی در جامعه احیا شود، تربیت اخلاقی و دینی نیز شتاب می گیرد و نهادینه خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: مبلغان و مربیان پرورشی قدر رسالت خود را بدانند و با تمام توان در جهت گسترش فرهنگ دینی و اخلاقی تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha