پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس اخیرا حزب الله را تروریست معرفی کرده است، گفتند: امروز ۶ دولت و حکومت تروریست ساز، داعش ساز، تکفیری ساز، بوکوحرام ساز و متجاوز، حزب الله لبنان را که در برابر اسرائیل ایستاده و جبهه مقاومت را تشکیل داده است، تروریست معرفی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم ضمن محکومیت مصوبه شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس مبنی بر تروریست بودن حزب الله لبنان، اظهار داشتند: در این ایام باید نسبت به اوضاع دنیا بینش بیشتری داشته و مردم را از مباحث روز مطلع سازیم.

ایشان ابراز داشتند: شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس متشکل از کویت، امارات، بحرین، عربستان، قطر و عمان است که علیه انقلاب و اسلام بوده و به خاطر کینه ای که از این انقلاب داشته و سیلی که خورده اند، زیر سیطره دنیای کفر قرار گرفته اند.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: اگر این حکام به آمریکا و صهیونیست تکیه نکنند، ملتشان بیدار شده و آنان را بر می دارند و برای نگهداری خود پناه به این کشورها و دولت های غاصب می برند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: آنان زیارت قبور و توسل به ائمه اطهار(ع) را برای ما شرک می دانند؛ اما بودن زیر سیطره آمریکا را برای خود شرک ندانسته و به آن افتخار می کنند.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه این شورا اخیرا حزب الله را تروریست معرفی کرده است، بیان داشتند: امروز 6 دولت و حکومت تروریست ساز، داعش ساز، تکفیری ساز، بوکوحرام ساز و متجاوز حزب الله لبنان را که در برابر اسرائیل ایستاده و جبهه مقاومت را تشکیل داده است، تروریست معرفی کرده اند.

معظم له با اشاره به اینکه حوزه علمیه قم بیدار است، اظهار داشتند: ما با شدت این موضوع را محکوم کرده و اعلام می کنیم که حزب الله پشتیبان اسلام و مقاومت است.

مبلغان خطبه فدکیه را برای مردم تبیین کنند

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه قرار داریم، ابراز داشتند: مبلغان باید به این ایام توجه داشته و در آن از خطبه فدکیه برای مردم سخن گفته و آن را عرضه نمایند.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: شیخ مفید، شیخ صدوق و ... خطبه فدکیه را یکی از دلائل حقانیت اهل بیت(ع) عنوان کرده اند و مبلغان باید در این ایام از این خطبه استفاده و بهره برداری لازم را داشته باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: این خطبه در روشنگری و بصیرت افزایی بسیار تأثیرگذار است و باید جامعه از آن مطلع باشند.

این استاد برجسته حوزه در پایان بیان داشتند: ما نظامی ولایی داشته و بر محور ولایت فقیه و رهبری آیت الله العظمی خامنه ای حرکت می کنیم؛ پس باید شاخص های استکبارستیزی را  تبلیغ نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha