جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 دیدار آیت الله العظمی صافی به منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ سه نماینده قم با هم همکاری کامل داشته باشند. اگر خدای ناکرده اختلافی باشد ضرر آن به مردم و مملکت می‌رسد. لذا با توافق و با هماهنگی در برنامه‌های دینی و فعالیت‌های اجتماعی وظیفه سنگین خود را ایفا کنید.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذو النوری و امیرآبادی منتخبین مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت مهمّ شهر مقدس قم و سابقه درخشان آن در طول تاریخ گفتند: قم یکی از مراکز مهم مذهبی و علمی می‌باشد که دارای سوابق بسیار روشن، حساس و درخشان است. این شهر با شهرهای دیگر کاملاً تفاوت دارد که امتیازات علمی و مذهبی، عشق و علاقه مردم آن به اهل بیت (علیهم السلام) در طول تاریخ، این شهر را ممتاز نموده است.

ایشان، نمایندگان قم را نماینده ارزش‌ها معرّفی کرده و افزودند: خدمت به این شهر و مردم آن ارزش بسیار زیادی دارد، و مسئولیت‌پذیری در این شهر بسیار سنگین است. اکنون که شما از قم به مجلس راه یافته‌اید، بدانید که نماینده قم، باید نماینده ارزش‌ها و اصول اسلام و مدافع واقعی دین و احکام باشد.

معظم له تصریح کردند: نمایندگان شهرها هم باید شما را به عنوان یک نماینده ارزشی و پشتیبان شریعت و حامی مردم مستضعف و محروم بدانند، که با رفتار و اخلاق خوب شما این مهم در آنجا محقّق خواهد گردید.

این مرجع  تقلید در قسمت دیگری از توصیه‌های خود به منتخبان مردم قم بیان داشتند: از مطالبی که شما تذکّر دادید خوشحال شدم و دعا می‌کنم که در انجام آن موفّق باشید، البته لازم است که سه نماینده قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند. اگر خدای ناکرده اختلافی باشد ضرر آن به مردم و مملکت می‌رسد. لذا با توافق و با هماهنگی در برنامه‌های دینی و فعالیت‌های اجتماعی وظیفه سنگین خود را ایفا کنید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پایان با مسألت توفیق برای نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی گفتند: این فرصتی که برای شما فراهم شده، بسیار مغتنم و با ارزش است و از آن باید کمال استفاده را برای ترقّی و رشد کشور و خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنان نمود. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha