جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: این که هر کس با ظلم بجنگد به او برچسب تروریست می زنند و هر گروهی خون مردم مظلوم را بریزد او گروه خوبی است، جای تعجب دارد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت  آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اساتید حوزه، با بیان این که شناخت دشمن یکی از برکات انقلاب است، گفتند: انقلاب کاری کرد چهره خبیث دشمن برای همگان مشخص شود.  

این مرجع تقلید مهمترین شاخصه های انقلاب را ولایت فقیه و مردم  و اسلام برشمردند و اظهار داشتند: هر کدام از این موارد نعمتی بزرگ به شمار می رود و خط قرمز در همه مسائل ولایت فقیه است.

معظم له  به طراحی جدید دشمن در خاورمیانه  اشاره کردند و بیان داشتند: دشمن در حال پی ریزی طرحی جدید با هدف تجزیه ممالک اسلامی برای خاورمیانه است؛ چون با تجزیه شدن این نوع ممالک، از بین بردن آن ها نیز راحت تر خواهد بود.

 ایشان به همراهی رژیم های آل سعود و  اسرائیل در آدم کشی  هم اشاره کردند و افزودند: رژیم آل سعود برای دوام خود چاره ای ندارد تا با  اهریمنان و جانیان در کودک کشی و جنایت هم دستی و هم فکری کند چون حکومت آن مردمی نیست و از آن طرف به مسلمان می گویند به  قبرستان بقیع نزدیک نشوید، چون شرک است ،از سوی دیگر خود در یمن اقدام به جنایت می کنند و با جبهه کفر همکاری در حال همکاری هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: وجه و چهره شورای همکاری خلیج فارس برای مردم مشخص است و برای از بین نرفتن و در امان ماندن حکومت خود در زیر سیطره اسرائیل قرار گرفتند و اقدام به جنایت می کنند.

 معظم له بیان داشتند: شورای همکاری خلیج فارس، بیعت نامبارکی با اسرائیل دارد و برهمین اساس، حزب الله را تروریست معرفی می کند، ولی واقعیت این است که خودشان پرورش دهنده تروریست اند.

 ایشان افزودند:   این که هر کس  با ظلم بجنگد به او برچسب تروریست می زنند  و هر گروهی خون مردم مظلوم را بریزد او گروه خوبی است، جای تعجب دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: رژیم جعلی اسرائیل هم، از فتنه سران عرب استقبال کرده و آنها را از خود دانستند. هدف دشمن مشخص است و با این جریانات می خواهند اسلام ار از بین ببردند.

معظم له عنوان کردند: مسؤلان باید توجه کنند نباید از خنده های دشمن شاد شد، دشمن همان دشمن است؛ رئیس جمهور فرانسه از این طرف به مسئولان  ایران لبخند می زند از آن طرف از تروریست و رژیم جعلی اسرائیل حمایت می کند.

ایشان بیان داشتند: کشورهای مسلمان باید اتحادیه ای در مقابل اسرائیل تشکیل دهند و  افرادی مانند سید حسن نصر الله را به دنیا معرفی کنند و بگویند افرادی مانند سید حسن نصر الله سنبل مقاومت اند و تا از سوی دیگر جهال عرب  پاسخ گوی اعمال شنیع خود باشند. 

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:  حوزه نباید در مقابل این فتنه دشمن، خاموش بماند و باید صدای خود را به جهانیان اعلام کند،‌بنابراین حوزه و مراجع هم این اقدام زشت و شنیع جهال عرب را محکوم می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha