پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران از برگزاری همایش پیوند های آسمانی ویژه طلاب برادر و خواهر و همایش ممتازین فرزندان و همسران روحانی استان خبرداد.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران از برگزاری همایش پیوند آسمانی ویژه طلاب حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این همایش 22 اسفند ماه با حضور 300 نفر از طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه مازندران در بابلسر برگزار می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این همایش یک روزه به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی مسائلی نظیر موضوعات خانوادگی، روابط زناشویی، مشاوره خانواده، مدیریت تحصیلی و موضوعات مرتبط با زندگی طلبگی از سوی اساتید مجرب اعزامی از حوزه علمیه قم آموزش داده خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش ممتازین فرزندان و همسران روحانی مازندران خبر داد و گفت: این همایش بزرگ 21 اسفند با حضور 500 نفر در مرکز فرهنگی و رفاهی بانک ملی بابلسر برگزار می گردد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که یکی از مهم ترین اقدامات مرکز خدمات را بیمه تأمین اجتماعی طلاب و روحانیان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این مرکز از سه گروه طلاب در حال تحصیل حوزه، طلاب و روحانیان آزاد که در ادارات، سازمان ها و مساجد به عنوان امام جماعت مشغول فعالیت هستند و همچنین معمرین و خانواده های آنها حمایت می کند.

وی با بیان این که مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران از ازدواج طلاب نیز حمایت می کند، تصریح کرد: به همین منظور همایش طلابی که از زمان عقد آنها یک سال نگذشته باشد، از سوی این مرکز برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha