سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام یوسف ناصری - معاون آموزش خوزستان

حوزه/ سرپرست معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان از برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی طلاب استان، صبح روز جمعه، ۲۱ اسفندماه در اهواز خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف ناصری، سرپرست معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری المپیاد علمی، در سطح استان خبر داد و گفت: مرحله استانی المپیاد علمی، پس از مرحله مدرسه‌ای که در بهمن‌ماه گذشته به اتمام رسید، برگزار می‌شود.

وی با بیان این ‌که تعداد راه‌ یافتگان به مرحله استانی، 75 نفر می باشند، اظهار داشت: از مجموع طلاب مدارس علمیه استان خوزستان، 75 نفر موفق به ورود به مرحله استانی المپیاد علمی شدند، که به یاری خداوند متعال قرار است در 4 مقطع سطح‌بندی شده برگزار گردد.

سرپرست معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به زمان و مکان برگزاری المپیاد، گفت: این المپیاد روز جمعه 21 اسفندماه جاری، ساعت 9 صبح در نمازخانه مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصری، بابیان این‌که طلاب پایه های 1و2 بدون مقطع هستند، اضافه کرد: این مسأله بدین معناست که طلاب پایه های اول و دوم، صرفاً می‌توانند در مرحله استانی شرکت کنند و حتی اگر حائز رتبه شوند، مجوز شرکت در مرحله کشوری را نخواهند داشت.

وی، هدف از برگزاری این المپیاد علمی را ایجاد یک رقابت علمی میان طلاب سراسر استان خواند و تصریح کرد: سعی کردیم در مرحله مدرسه‌ای، طلاب را برای شرکت در این جشنواره تشویق و ترغیب کنیم تا إن شاءالله بازتاب مطلوبی برای این استان در سطح کشوری داشته باشد.

سرپرست معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان، در پایان با تأکید بر این‌ که سؤالات المپیاد علمی، از قم می‌آیند، گفت: اگر چه سئوالات از قم می‌آیند، اما تصحیح در دفتر معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان صورت می‌پذیرد و إن شاءالله امیدوارم طلاب خوزستانی، در مرحله کشوری، همچون سنوات گذشته، خوش بدرخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha