پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی بهرامی - بسیج طلاب اصفهان

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان از اعزام بیش از هزار روحانی کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبرداد.

حجت الاسلام علی بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و ضرورت وجود روحانیون در این کاروان ها، گفت: اردوی راهیان نور فرصتی طلایی برای انعکاس گنجینه 8 سال دفاع مقدس است .

وی بیان کرد: این اردوها در ابعاد مختلف عاطفی، ولایت مداری، ایثار، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ... برای مخاطبین و زائرینی که به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمانی های شهدا اعزام می شوند، تاثیر بسیاری دارد و در حقیقت اردوهای راهیان نور بزرگترین گردهمایی بصیرت افزایی است و بهترین راهکار مقابله با توطئه ها و رمز موفقیت مردم در برابر فشارهای دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان یادآور شد: بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس، تجربه آموزه های قرآنی بود، براین اساس باید همانند گذشته که روحانیون در کنار رزمندگان بودند و نقش های مختلفی ایفا می کردند، امروز نیز در کاروان های راهیان نور حضور داشته باشند، تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه توسعه دهند.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: اردوهای راهیان نور هرساله از 17 مهر ماه آغاز و تا 25 اسفند ادامه پیدا می کند و امسال نیز هچون سال های گذشته، به همت سازمان بسیج طلاب، در تمام کاروان ها یک روحانی حضور خواهد داشت تا در راستای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) و انتقال ارزش ها به جوانان نقش آفرینی کنند.

وی ابراز کرد: برنامه اعزام مبلغ به همراه کاروان ها از ابتدای برگزاری اردوی راهیان نور در دستور کار قرار گرفت، اما در چهار سال اخیر این برنامه به صورت مسنجم و برنامه ریزی شده کامل تری اجراء می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از مهرماه تا کنون بالغ بر 500 کاروان راهیان نور به سرزمین های نور اعزام شده اند که در هر کاروان یک روحانی مستقر بوده است، همچنین برای ایام نوروز نیز 500 روحانی دیگر به همراه کاروان ها اعزام خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روحانیون اصفهانی می توانند با مراجعه به حوزه های مقاومت بسیج طلاب، برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب ثبت نام کنند تا پس از گذراندن دوره توجیهی، نسبت به اعزام آنها اقدام گردد. 313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha