پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله العظمی مکارم از مرکز داده امین حوزه خواهران

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از جهش های فوق العاده این مرکز ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از مرکز داده امین بازدید کردند.

ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های شگرف حوزه های علمیه خواهران، گفتند: هنگامی که این مرکز تاسیس شد بنده هرگز باور نمی کردم در طی این مدت، چنین پیشرفت جهشی و فوق العاده پیدا کند و قسمت عمده کشور را به تسخیر خود درآورد.

در این بازدید علی طائی‌زاده، رییس مرکز داده امین(دیتاسنتر) حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز به قابلیت‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز داده امین از حملات اینترنتی و اتفاقاتی که در دیتاسنترهای خارجی برای مراکز بزرگ اسلامی می‌افتد، پیشگیری می‌کند و دارای امنیت چندلایه در زیرساخت ساختمانی و حفاظت الکترومغناطیسی است.

وی افزود: این مرکز ۲ هزار سرور را در خود جای می‌دهد و تا دو برابر قابلیت توسعه دارد.

رئیس مرکز داده امین(دیتاسنتر) حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: مرکز داده امین بخشی از شبکه ملی اطلاعات کشور است که هدف اصلی آن پشتیبانی از اقدامات اثرگذار طلاب علوم دینی در فضای مجازی است.

طائی‌زاده همچنین به شبکه‌های کوثرنت و کوثر بلاگ اشاره کرد و افزود: این شبکه‌ها با توجه به ضرورت وجود طلاب در فضای مجازی که رهبری فکری جامعه را به عهده دارند ایجاد شده و این امکان را میسر می کند تا طلاب بتوانند فضای فکری محیط مجازی را نیز در دست بگیرند و پاسخگوی مخاطبان و حاضران در این عرصه باشند.

خاطرنشان می شود حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران، حضرت آیت الله مکارم شیرازی را در این بازدید همراهی می کرد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha