پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 374416
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
حجت الاسلام  بندانی نیشابوری

حوزه/ مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه(س) امروز در بیت حضرت آیت الله وحید خراسانی با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم در قم برگزارشد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام بندانی نیشابوری در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در بیت آیت الله العظمی وحید، به عظمت شخصیت حضرت زهرا (س)اشاره کرد و گفت: آن حضرت  کسی است که پیامبر خاتم (ص) به دستان ایشان بوسه زدند و به حضرت عشق و محبت ورزیدند و از قلب فاطمه زهرا(س) بوی بهشت را استشمام می کردند.

سخنران مراسم بیان داشت: آن بانو شخصیتی هستند که پیامبر اکرم(ص) درباره اش  فرمودند « فاطمه پاره تن من است هر کس او را بیازارد در حقیقت مرا آزارده است و هرکسی او را خوشحال کند، مرا خوشحال نموده است».

وی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) جایگاه خاصی حتی در اسلام دارد، فاطمیه خط مقدم و اول در دفاع از دین و ولایت است، باید خط برای باقی ماندن و ابدیت اسلام حفظ شود.

حجت الاسلام  بندانی نیشابوری اظهار داشت: جامعه باید دفاع از دین،اخلاق و رفتار، شوهر داری و محبت ورزی به فرزندان و احترام به دیگران را  از حضرت زهرا(س) بیاموزد.

وی اظهار داشت: حضرت زهرا(س)، کسی اهستند که ملائکه درب خانه اش  صف کشیده بودند؛ شیعیان هم وظیفه دارند خدمت به فاطمیه را افتخار خود بدانند. 

انتهای پیام:۳۱۳/ 40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha