پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ یاواره شهدای روحانی و بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی مدافع حرم در اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت تهران با بیان این که شهدای روحانی مدافع حرم، مایه افتخار روحانیت و حوزه‌های علمیه هستند، بر ادامه راه آنان از سوی طلاب و روحانیون تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران، امروز در یادواره شهدای روحانی و طلبه و همچنین پاسداشت شهدای حوزوی مدافع حرم، در مسجد اعظم اهواز، در سخنان کوتاهی بابیان این که شهدای روحانی، نزد پروردگار متعال، دو اجر دارند، اظهار داشت: شهدای طلبه و روحانی پس از شهادتشان هم از اجر «جهاد» و هم اجر «تبلیغ عملی» برخوردارند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این که شهدای روحانی مدافع حرم، مایه افتخار روحانیت و حوزه‌های علمیه هستند، تصریح کرد: به‌یقین آنان سبب عظمت روحانیت که سخنگوی دین هستند، شده و إن شاءالله طلاب و روحانیون با تداوم راه این شهدای عزیز، دِینشان را به دین ادا خواهند کرد.

وی، همچنین آیت‌الله موسوی جزایری را مایه مباهات خوزستان و افتخار روحانیت این استان دانست و از ایشان در خصوص برپایی این مجلس تقدیر و تشکر کرد.

آیت‌الله خاتمی، همچنین ابیاتی در عرض ارادت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری قرائت کرده و در پایان نیز چنددقیقه‌ای در مصیبت حضرت زهرای اطهر(س) روضه‌خوانی کردند.

انهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha