شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: امر به معروف و نهی از منکر با رعایت شرایط آن، یک تکلیف عمومی و شرعی برای حفظ اسلام و سلامت جامعه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در نشستی با مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه، گفت: امر به معروف و نهی از منکر با رعایت شرایط آن، یک تکلیف عمومی و شرعی برای حفظ اسلام و سلامت جامعه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی نباید این فریضه مهم به فراموشی سپرده شود وهمه مسئول هستیم تا آن را بیشتر ترویج دهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر رفتار و اخلاق شایسته آمر به معروف و ناهی از منکر تاکید کرد و افزود: باید مراتب امر به معروف ونهی از منکر به خوبی مراعات شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی یادآور شد: متاسفانه برخی افراد ناآگاهانه و یا تعمداً جامعه اسلامی را با رفتار هنجارشکن خود ناامن می کنند، ابراز داشت: باید با هوشیاری و با اخلاق اسلامی این فرهنگ امر به معروف در جامعه نهادینه شود تا  مردم به این تکلیف عمومی و دینی عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با قدردانی از تلاش های پرسنل ناجا، گفت: طرح کوثر(امر به معروف و نهی از منکر) در راستای سالم سازی پارک ها و معابر و همچنین بزرگراه ها سال گذشته با همکاری حوزه و نیروی انتظامی به خوبی در استان اجرا شد و باید تلاش کنیم در ایام تعطیلات نوروز وهمچنین تابستان این طرح تداوم یابد.

حجت الاسلام پورمیرزایی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین نیز گزارشی از طرح کوثر ارائه داد و گفت: این طرح با همکاری نیروی انتظامی و طلاب خواهر و برادر در پارک ها به منظور امر به معروف ونهی از منکر به خوبی اجرا شد و مورد تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی کشور قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha