جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 374548
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
حجت الاسلام بهمن دهقان

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس، از اعزام ۸۰ نفر از مدیران مدارس علمیه تحت پوشش این حوزه به مشهد مقدس و دیدار با علمای این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به منظور ارتقاء مهارت و انگیزه مدیریتی، تقویت بنیه معنوی بر مبنای عبودیت و به همت حوزه علمیه فارس، اردوی زیارتی - علمی مشهد مقدس ویژه مدیران مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت، در تاریخ 25 اسفندماه 94 برگزار می شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس، از اعزام 80 نفر از مدیران مشغول به فعالیت در مدارس علمیه فارس به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این مدیران مدارس ۴ روز در شهر مقدس مشهد در اسکان فاطمیه شیراز حضور داشته و به زیارت امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می شوند.

وی افزود: اعزام مدیران مدارس فارس علاوه بر زیارت حضرت رضا(ع) ،دارای برنامه های متنوعی است که می توان به دیدار با  علمای شهر مقدس مشهد و بازدید از مکان های مختلف اشاره کرد .

حجت الاسلام دهقان گفت: این سفر زیارتی، سیاحتی با اهداف زیارت مرقد مطهر امام رئوف حضرت امام رضا(ع) و به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی و بی وقفه مدیران مدارس علمیه استان فارس و ایجاد روحیه تلاش مضاعف صورت می گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha