پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهیان نور

حوزه / معاون امور طلاب حوزه علمیه مازندران از حضور طلاب حوزه علمیه استان در قالب راویان دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور استان خبر داد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور طلاب از روز گذشته به سرزمین های نور، گفت: 162 نفر از طلاب مدارس علمیه در قالب چهار کاروان به سرزمین های نور اعزام شدند.

وی با بیان این که از این کارون های اعزامی دو کاروان از غرب و دو کاروان از شرق بوده اند، افزود: این اعزام ها از روز گذشته آغاز و تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام میرعمادی همچنین از اعزام 15 نفر از طلاب حوزه علمیه استان به عنوان راویان دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طلاب با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و همچنین روایت گری جنگ در این کاروان های اعزامی حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج آرمان های و ارزش های دفاع مقدس هستیم، تصریح کرد: به حتم گسترش این فرهنگ ارزشی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن همه توان خود را برای تضعیف ارزش های دفاع مقدس به کار گرفته است، گفت: نباید بگذاریم آرمان های شهدا و ارزش هایی که فرزندان این انقلاب هشت سال برای به دست آوردن آن از خودگذشتگی و ایثار کردند کمرنگ شود.

وی کاروان های راهیان نور را پشتوانه محکمی برای دفاع از آرمان های دفاع مقدس دانست و افزود: به حتم تقویت این کاروان ها موجب تقویت روحیه جهادی و انقلابی خواهد شد.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که راهیان نور نقش فرصتی برای ترویج آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است، افزود: مقام معظم رهبری درباره راهیان ‌نور می‌فرمایند نباید اجازه دهیم حماسه دفاع مقدس دچار فراموشی شود.

وی با اشاره به این که نسل جوان امروز جامعه بیش از گذشته نیازمند آشنایی با ارزش های دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: تقویت این فرهنگ در همه بخش های جامعه موجب جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha