پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار فضلی و حجت الاسلام اختری

حوزه /با حضور مسئولان حوزوی و کشوری مجموعه رفاهی راهیان نور شهیده فراهانیان در آبادان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خوزستان، آیین افتتاحیه مجمتع رفاهی راهیان نور، شهیده فراهانیان، با حضور دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، امام جمعه آبادان، رییس سازمان بسیج اردویی راهیان نور و دیگر مسئولان لشکری و کشوری در آبادان، برگزار شد

در این آیین، سردار فضلی، با اشاره به برنامه های سازمان، در راستای ایجاد امکانات رفاهی ویژه زائران راهیان نور، گفت: از آنجایی که سال به سال تعداد زائران راهیان نور، بیشتر می شود، تصمیم برآن گرفتیم تا نحوه خدمات رسانی به مردم را ویژه‌تر کنیم تا إن‌شاءالله زائران راهیان نور، زیارت با معرفت تری داشته باشند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه امکان پذیرایی ویژه از افرادی که به صورت خانوادگی در این مناطق حضور پیدا میکنند، فراهم شده است، اظهارداشت: این مجتمع و دیگر مجتمع‌های رفاهی نه تنها پذیرای زائران راهیان نور است، بلکه آماده خدمت رسانی به افرادی که حتی به صورت خانوادگی نیز در مناطق عملیاتی حضور پیدا میکنند، است.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمين اختری، با تأکید بر اینکه باید برای آشنا کردن جوانان با رشادتهای شهدا، اقدامات بیشتر و گستره‌تری انجام داد، گفت؛ لازم است برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور، مجتمع هاي رفاهی تعبیه شود، تا زمینه حضور مردم در این مناطق افزایش یاید.

وی در پایان اخلاص‌های به نمایش گذاشته شده در اینجا را ارزشمند دانست و گفت: هرمقدار که تسهیلات و امکانات در اینجا به وجود بیاید، به جا است.

لازم به ذکر است، این مجتمع، دارای ۳ ساختمان است که هر یک از این ساختمان‌ها ظرفیت ۲۰۰ تا ۲۲۰ نفر دارد که در مجموع ظرفیتی حدود ۶۰۰ نفر را شامل می‌شود و هر یک از ساختمان‌های دارای ۳۵ سوئیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha