جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه مازندران، کاروان های راهیان نور را نماد حرکت به سوی عقلانیت و نورانیت دانست.

حجت الاسلام حمزه علی اکبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، کاروان های راهیان نور را بهترین ظرفیت برای تبلیغ ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس در جامعه دانست و گفت: جامعه جوان امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از این فرهنگ اصیل و معنوی هستند.

وی از کاروان های راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگی فرهنگی در کشور یاد کرد و افزود: به حتم این برنامه های فرهنگی و ارزشی موجب تقویت آرمان های انقلاب در جامعه خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران ،با بیان این که تقویت برنامه راهیان نور موجب تقویت روحیه جهادی و انقلابی در میان مردم به ویژه نسل جوان خواهد شد، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت این مانور عظیم فرهنگی در کشور استفاده شود.

وی با بیان این که حضور گسترده عموم جامعه به ویژه نسل جوان در سرزمین های نور موجب تقویت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا خواهد شد، تصریح کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون های پاک شهدا است که باید آرمان های آن انسان های پاک برای همیشه تاریخ در این مملکت زنده بماند.

حجت الاسلام اکبری با تأکید بر این که آحاد جامعه اسلامی به شهدا دین بزرگی داریم که باید جبران کنیم، گفت: حرکت در مسیری که شهدا آن را آغاز کردند کوچکترین کاری است که ما به عنوان میراث دار شهدا می توانیم در این کشور انجام دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران، تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا را یک اصل مهم دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم به ویژه نسل جوان در سرزمین های نور باید همراه با کسب معرفت دینی باشد.

وی کاروان های راهیان را حرکت به سمت عقلانیت و نورانیت دانست و با بیان این که به حتم تقویت این برنامه فرهنگی و معنوی موجب مصون ماندن جامعه از هجمه های فرهنگی دشمنان خواهد شد، گفت: با توجه به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در جامعه، برنامه اثربخش راهیان نور همچون سد محکمی در برابر این توطئه دشمنان خواهد بود.

معاون حوزه علمیه مازندران به مسأله نفوذ فرهنگی و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و افزود: به حتم گسترش برنامه راهیان نور به عنوان یک حرکت عقلانی و مانور عظیم فرهنگی و دینی می تواند مانع نفوذ فرهنگی دشمنان به جامعه دینی شود.

وی با بیان این که امروز راهیان نور به یک برنامه جهانی و بین المللی تبدیل شده است، گفت: دشمن از این حضور گسترده مردم به ویژه جوانان انقلابی و با بصیرت کشورمان در سرزمین های نور عصبانی و هراسان است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha