جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه حوزه خود را بیش از دیگران مسئول پاسداری از دستاوردهای انقلاب می داند، گفت: رفتار و کارکرد حوزویان باید بیانگر انقلابی ماندن آنها باشد تا مردم با تاسی آنها بتوانند از دستاورهای انقلاب دفاع کنند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی ماندن حوزه علمیه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، اظهار داشت: حقیقتا حوزه های علمیه به خصوص حوزه علمیه قم خاستگاه انقلاب است و بر این اساس در صورتی که تهدیدی متوجه انقلاب شود، حوزه خود را بیش از دیگران مسئول می داند که نسبت به دستاوردهای انقلاب پاسداری کند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین تصریح کرد: همه حوزویان باید به هشدار و تذکر رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشند و آن را سرلوحه خود قرار دهند.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه همواره نگاه مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی به حرکت حوزه و حوزویان معطوف بوده است، ابراز داشت: روحانیت باید علاوه بر اینکه مردم را به معارف دین دعوت می کند، نسبت به حفاظت از انقلاب اسلامی که برخاسته از معارف دین است اهتمام ویژه داشته باشد.

این عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه روحانیت باید توجه مردم را در صحنه انقلاب نگاه دارد، تصریح کرد: رفتار و کارکرد حوزویان باید بیانگر انقلابی ماندن آنها باشد تا مردم با تاسی آنها بتوانند از دستاورهای انقلاب دفاع کنند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha