جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتمان دینی

حوزه/همزمان با عید نوروز از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه‌های پرسمان دینی با محوریت «شاخصه‌هاي تربیت موفق» برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از مشهد، مهدی لسانی؛ رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در هفته ابتدایی عید نوروز، چهار برنامه پرسمان دینی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: «عوامل مادي و معنوي شادي و نشاط»، «شاخصه هاي تربیت موفق»، «آسیب شناسی دید و بازديد ایام نوروز» و «سواد رسانه و نقش آن در رشد تربیتی» از موضوعات این هفته پرسمان دینی است.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: این جلسات با حضور حجت الاسلام و المسلمين تراشیون برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این جلسات را شنبه تا چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام و اظهار کرد: سلسله جلسات پرسمان دینی ویژه زائران و گروه های زیارتی در مدرسه پریزاد تدارک دیده شده است.

رئيس اداره پاسخگويي به سوالات ديني اظهار كرد: ويژه برنامه پرسمان ديني حرم مطهر رضوي از جمله برنامه هاي موفق اداره پاسخگويي به سوالات ديني است كه با توجه به موضوعات مهم اعتقادي و جامعه برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه پرسشگری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است، گفت: یکی از اصولی‌ترین اهداف این اداره ایجاد بستر و فضای مناسب برای پرسش و پاسخ است؛ از این‌رو سلسله نشست‌های «پرسمان دینی» در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha