جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 375055
۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مناطق جنگی

حوزه / طلاب و روحانیون مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان سنقر در راستای بزرگداشت حماسه آفرینان عملیات مرصاد با حضور در یادمان مرصاد، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ،خانم شاه ملکی معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا نقش ارزنده ای در هشت سال دفاع مقدس را ایفا کردند عنوان داشت: عملیات غرور آفرین مرصاد دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را زمین گیر کرده و ضربه نهایی رزمندگان اسلام را به منافقین و کوردلان وارد کرد.

وی ادامه داد: عملیات مرصاد یادآور نبرد قهرمانانه رزمندگان اسلام با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که به شکست و زمین گیر شدن دشمنان انقلاب انجامید.

خانم شاه ملکی  ابراز داشت: مجاهدت و رشادت های رزمندگان اسلام، انقلاب اسلامی را از تسخیر و نفوذ کوردلان و دشمنان اسلام مصون داشت و چهره حقیقی دشمنان انقلاب و اسلام را برملا کرد.

وی  راه شهدا را زنده خواند و ابراز داشت: سربازان حضرت ولی عصر (عج) و مبلغان دین همواره راه شهدا را ادامه داده و در مسیر ولایت پابرجا هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: طلاب و روحانیون باید خود را نسبت به مسائل انقلاب آگاه کرده و جایگاه شهدا را برای نسل جوان تبیین نمایند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه سنقر خاطر نشان کرد: مبلغان و مروجان دین در قالب کاروان های راهیان نور می توانند از ظرفیت تبلیغ خود در راستای ارتباط و تعامل با جوانان و نوجوانان استفاده کرده و آن ها را به مسائل دینی آشنا سازند.

خانم شاه ملکی در پایان تصریح کرد: قطعأ مجاهدت و تلاش طلاب در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین مکتب شهدا آثار و برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی به همراه دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha