پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: شعار سال مقام معظم رهبري حجت را براي مسئولين کشور تمام کرد و مسئولين براي تحقق آن عزم جدي داشته باشند .

حجت الاسلام ناصر شکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران با تبريک عيد نوروز و فرا رسيدن سال 1395و با فصل الخطاب دانستن پيام نوروزي و شعار سال مقام معظم رهبري به عنوان اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل اظهار داشت : بيانات مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي حجت را در تمامي عرصه ها براي مسئولين کشور تمام کرد و اين شعار در واقع نقشه راه همه مسئولين کشور قرار گيرد.

وي در ادامه با تببين دستاوردهاي اقتصاد مقاومتي در شرايط کنوني و موفقيت هاي روز افزون در عرصه هاي مختلف سياسي ، اجتماعي و فرهنگي تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي تنها نسخه شفابخش نظام اسلامي در برابر مشکلات و سختي هاست و از آن بايد به نحو احسنت بهره برد .

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران در ادامه افزود : اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل مهم ترين الگوي کارگشا در جهت تحقق حماسه اقتصادي  و خروج از رکود در کشور است.

استاد حوزه و دانشگاه مازندران در ادامه به خباثت ها و توطئه هاي دنياي استکبار و غرب به سرکردگي آمريکا و متحدانش اشاره کرد و خاطر نشان کرد : اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل تنها ابزار و سلاح در مقابل رخنه و نفوذ دشمن  است و بايد به عنوان الگوي علمي و عملي در همه ابعاد مختلف اجتماعي ، سياسي و فرهنگي مورد بهره برداري و استفاده قرار گيرد.

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران در سخنان ابتدايي سال 1395تاکيد کرد : اقتصاد مقاومتي و اتکاء به همه ظرفيت هاي داخلي و دورن کشور مهم ترين راه و سريع ترين مسير  براي توسعه اقتصادي کشور است و بايد آن را نقشه راه خود قرار دهيم.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران  در ادامه تصريح کرد : نظام هاي سلطه گر استکباري و غرب از جنگ نظامي با نظام آزموده شده ايران اسلامي مايوس شده اند و با جنگ اقتصادي در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و با ايجاد  نفوذ و رخنه چشم به تحقق اهداف پليد خود دوخته اند .

حجت الاسلام شکريان در پايان، بيانات نوروزي مقام معظم رهبري را فصل الخطاب همه مسئولين در امور اجرايي کشور خواند و خاطر نشان کرد : تنها با اقتصاد مقاومتي و اتکاء به توليد و سرمايه  داخلي مي توان در مقابل آسيب ها و چالش ها و فراز و فرودهاي اقتصادي مبارزه کرد و مانع نفوذ  و رخنه دشمن در تمامي عرصه ها خصوصا در جنگ اقتصادي شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha