پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم در اهواز

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشورحضور جوانان در مناطق عملیاتی را عاملی مهم در افزایش سطح بینش بصیرتی آنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در یادواره شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه شهدای مدافع، در راه شهدای کربلا گام نهاده‌اند، اظهار‌داشت: شهدای مدافع حرم در راه صیانت از کیان اهل بیت(ع) گام برداشتند و در این راه نیز به فیض شهادت نائل آمدند، آنان به یقین با اصحاب اباعبدالله الحسین(ه) محشور خواهند شد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در ادامه تصریح کرد: به یقین پاداش هر قدمی که شما در مسیر راهیان نور بر می دارید، برابر با پیاده روی در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) است.

آیت الله مقتدایی، حضور جوانان در مناطق عملیاتی را عاملی مهم در افزایش سطح بینش بصیرتی آنان دانست و اذعان داشت: وقتی شما می آیید اینجا و با خاطرات شهدا و رشادت‌های آنان آشنا می شوید، در اصل بینش بصیرتی شما افزایش میابد که خود عاملی مهم در مواجه با حربه‌های دشمنان خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خطاب به جوانان حاضر در مراسم، تصریح کرد: تا می توانید از این مکان‌های مقدس استفاده کرده و با دست پر از راهیان نور خارج شوید که رمز عاقبت بخیری شما در بهره‌مندی از این توفیقات است.

آیت‌الله مقتدایی، در پایان سخنان خود، با تأکید بر اینکه هدف اصلی رزمندگان اسلام، حفظ حریم ولایت و اسلام بود، تصریح کرد: وقتی در زمین‌های خاکی راهیان نور قدم بر میدارید به این فکر کنید که چرا شهدا از همه چیز خود گذشتند تا ملت ایران، امروز در آسایش زندگی کنند! آنان رفتند تا من و شما راه آنان را ادامه دهیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود که سالیان درازی است، قصد عملی کردن آن را دارد، دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha