پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت‌الله مقتدایی

حوزه/ آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در دومین روز از سفر به خوزستان، در یادمان طلائیه حاضر شد و قبور شهدای گمنام این یادمان را زیارت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، آیت‌الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در دومین روز از سفر خویش به خوزستان، در یادمان طلائیه حاضر شد و از قبور شهدای گمنام این یادمان زیارت کرد.

وی پس از بازدید میدانی از منطقه طلائیه وارد حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شد و چنددقیقه‌ای را میان زائرین و خادمان حاضر در یادمان به سخنرانی پرداخت.

آیت‌الله مقتدایی، در بخشی از سخنان خود به رشادت‌های شهدای اسلام و آثار آن در حفظ کیان نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اینکه امروز ایران اسلامی در میان آن‌همه کشوری که در آتش دشمنان می‌سوزند، سالم و سلامت است، به برکت همین رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌هایی است که شهدای ما انجام دادند و امروز نیز راهشان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، حضور در یادمان شهدای هویزه نیز دیگر برنامه آیت‌الله مقتدایی در سفر 3 روز خود به خوزستان بود که وی در حاشیه این دیدار چند دقیقه را میهمان مسئولان این یادمان بود و در پایان بر لزوم دقت و توجه بیش‌ازپیش رسانه‌ها در امر انعکاس اخبار توجه کرد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha