جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام غلامحسین موحدی

حوزه/ تولیت مدرسه اباصالح(عج) فارس گفت: اگر مبلغین بخواهند در اهداف مقدس تبلیغ موفق باشند، باید ابتدا نیازهای منطقه تبلیغی خود را تهیه و بر اساس آن فعالیت نمایند.

حجت الاسلام غلامحسین موحدی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس، با توجه به ایام اعزام مبلغین در سفرهای راهیان نور و اماکن عمومی در ایام نوروز و برای بهتر انجام شدن فعالیت مبلغین، اظهار داشت: مسئولین اعزام مبلغ و همچنین خود مبلغان در صورتی در امور تبلیغی توفیق بیشتری کسب می کنند، که هماهنگی لازم بین مسئولین اعزام و خود مبلغین حاکم باشد و کلیه برنامه های تبلیغاتی زیر نظر کارشناسان اسلامی صورت پذیرد و برنامه ای مدون و منطبق با شیوه های بین المللی و با حفظ اصول اسلامی اجرا گردد.

وی افزود: بنابراین، یا باید کلیه واحدهای اعزام مبلغ، اعم از وزارت ارشاد و سازمان ها و دفاتر تبلیغات ، تحت شرایط یکسان در یک مرکز ادغام گردیده و با یک مدیریت آگاه و پر تلاش اداره شوند و یا همه آنها با یک برنامه هماهنگ به کار خود بپردازند.

تولیت مدرسه اباصالح(عج) زرقان گفت: در غیر اینصورت هم مسئولین مربوطه و هم خود مبلغین اعزامی گرفتار ناهماهنگی شده و در امور ارشادی و رساندن پیام ها موفقیت چندانی کسب نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: اگر برنامه های تبلیغی پیامبران خدا را در طول تاریخ سرمشق خود قرار دهیم، می بینیم که آنان در فعالیتشان هماهنگ بوده اند و کوچکترین ناهماهنگی در بین آنان دیده نمی شود و این خود نشان وحدت فکری و نشانه گر هماهنگ بودن در برنامه ها و یگانه بودن منبع اعزام است.

امام جمعه شهرستان زرقان، تصریح کرد: مبلغین وظیفه دارند همه ی حرکات و روش های تبلیغی و عملی این پیامبران را سرمشق خود قرار داده و با یک برنامه ریزی صحیح و مطلوبی ماموریت تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام موحدی گفت: هم چنین مبلغین، اگر بخواهند در اهداف مقدس تبلیغ موفق باشند، باید ابتدا نیازهای منطقه تبلیغی خود را تهیه و بر اساس آن فعالیت نمایند.

وی در پایان گفت:  از طرفی  مسئولین مربوطه در امور تبلیغ و هم خود مبلغان وظیفه دارند در تمام برنامه ریزی و اجرای برنامه ها هماهنگی های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha