پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت معصومه(س)

غرفه مدیریت بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هر روز در نمایشگاه فاطمی، خدمات ۴ گانه آزمایش قند و فشار خون و قد و وزن را به زائرین ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»روزانه حدود 200 نفر از زائرین با مراجعه به این غرفه خدمات دریافت می کنند و در روز اول فروردین و همزمان با مراسم تحویل سال نو حدود دو هزار نفر به درمانگاه خیریه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مراجعه کرده اند.
درمانگاه خیریه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در میدان آستانه و جنب حرم مطهر نیز در طول سال به ویژه در ایام نوروز شبانه روز در بخش های مختلف پزشک عمومی، تزریقات، داروخانه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، متخصصین زنان، داخلی و گوش و حلق و بینی به زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.
خاطرنشان می شود در سال 1394 ماهیانه حدود 55 هزار نفر به واحد های مختلف این درمانگاه مراجعه کرده اند که به طور میانگین حدود 250 نفر از آنان جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان های استان قم اعزام شده اند.

لازم به ذکر است غرفه مدیریت بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هر روز در نمایشگاه فاطمی، خدمات ۴ گانه آزمایش قند و فشار خون و قد و وزن را به زائرین ارائه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha