جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار باقرزاده

حوزه/ سردار باقرزاده، گفت: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس پیامد و درس‌های بسیار مثبت و مطلوبی برای مردم ایران و دیگر ملت‌ها دارد که یکی از مهم‌ترین این درس‌ها، جلوگیری از جریان نفوذ دشمن است که روحانیت می‌تواند در این خصوص بسیار هوشمندانه و دقیق عمل کند.

سردار باقر زاده، رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این‌که شهدا نفوذناپذیر بودند و هیچ‌گاه اجازه رخنه و نفوذ دشمن را نمی‌دادند، اظهار داشت: شهدا برای عزت مسلمین و کشور جلوی نفوذ را سر کردند، که البته در آن موقع بیشتر مسأله نفوذ نظامی مطرح بود، اما به تبع در جایگاه خاص خودشان، جلوی نفوذ فرهنگی را هم گرفتند.

وی یکی از پیام‌های راهیان نور را جلوگیری از نفوذ دشمن برشمرد و تصریح کرد: اگر شهید عزیز است، صرفاً به دلیل نفوذناپذیری آن عزیز گشته و امروز یکی از مهم‌ترین پیام‌های راهیان نور، جلوگیری از نفوذ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی است.

رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با تأکید بر این‌که دشمن همه توان خود را بر روی نفوذ فرهنگی سپس اقتصادی، سیاسی و نظامی معطوف کرده، گفت: الآن دشمن، عمده قوای اسلام و مسلمین را در ایران اسلامی مورد هجمه خودش قرار داده و بدین دلیل باید با تیزبینی همه حرکات دشمن را در مرحله اول رصد و در مرحله بعدی سد کرد.

سردار باقر زاده، یکی از خصوصیات مؤمن را تیزبینی دانست و اظهار داشت: در روایات آورده‌اند که مؤمن ریزبین نیست! بلکه تیزبین است و به همین علت هم باید جوانان عزیز ایران اسلامی که در مناطق عملیاتی سال‌های دفاع مقدس حاضر می‌شوند، مراقب حرف‌ها و اقدامات دشمن باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس پیامد و درس‌های بسیار مثبت و مطلوبی برای مردم ایران و دیگر ملت‌ها دارد و یکی از مهم‌ترین این درس‌ها، جلوگیری از جریان نفوذ دشمن است که روحانیت می‌تواند در این خصوص بسیار هوشمندانه و دقیق عمل کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha