چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جنگ نرم

حوزه/مسئول شورای هیئات مذهبی مازندران ضمن تشریح عملکرد سال گذشته گفت: هیأت های مذهبی قرارگاه فرهنگی ما در مبارزه با جبهه جنگ نرم دشمنان هستند.

نصرالله اسکندرزاده، رئیس شورای هیأت های مذهبی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران ضمن تشریح عملکرد شورای هیأت های مذهبی مازندران در سال گذشته اظهار داشت: با هدف تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با همدلی و هم زبانی در راستای فعالیت های فرهنگی تلاش شد شورای هیأت های مذهبی شهرهای مازندران بصورت مستمر و برنامه ریزی شده با برگزاری جلسات متعدد .اقدامات مناسبتی در حوزه فعالیت های فرهنگی نقش پویا و فعالی در استان ایفا کند

وی در ادامه هیأت های مذهبی را قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم دشمن دانست و افزود :به تعبیر مقام معظم رهبری ما در مواجهه با جنگ فرهنگی قرار داریم و دشمنان با هدف نفوذ و رخنه در کشور قصد دارند در جبهه فرهنگی به ما ضربه وارد کنند و هیئات مذهبی و کانون های مداحان و شاعران آئینی امروز جبهه فعالیت فرهنگی و قرارگاه فرهنگی ما در کشور هستند .

این پژوهشگر دینی، در ادامه فرهنگ را معقوله ی بسیار مهم و حساس در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: دغدغه رهبر عظیم الشان انقلاب در حوزه فرهنگی نشان از اهمیت بالای این مسأله دارد و حساسیت آن نسبت  به مسائل دیگر در کشور بسیار بیشتر و اثرگذار تر است.

وی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی بسترساز محبت به خاندان اهل بیت(ع) در جامعه هستند، افزود: هیأت های مذهبی حلقه اتصال بین مردم و اهل بیت (ع) هستند.

 اسکندرزاده با بیان این‌که هیأت های مذهبی در نهادینه کردن ارزش های دینی در بین جامعه مؤثر هستند، اضافه کرد: امروز حضور جوانان و نوجوانان در هیأت های مذهبی موجب جلوگیری هرگونه انحرافات در بین جامعه می شود.

وی با تاکید بر این که هیأت های مذهبی باید پرچم انقلاب و پیروی از ولایت را برای همیشه در دست داشته باشند، گفت: امروز باید مراقب باشیم تا دشمنان با تحریف دین به هیئت های مذهبی رخنه نکنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha