چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه تاکید کرد: همان طور که رهبر انقلاب هشدار دادند در هیچ مسئله ای به آمریکا نمی شود اطمینان کرد، واقعا اتفاقات پسا برجام این بیانات رهبری را ثابت کرده که نمی شود روی حرف سران آمریکا حساب کرد.

آیت الله  ممدوحی در گفتگو با خبر گزاری «حوزه»بیان داشت: امسال هم بر اساس همان تفکر موضوعی را که قبلا  عنوان کردند، ولی با تاکید بیشتر بر اقدام فوری و عملی  انتخاب کردند و انتخاب دوباره یک مسئله، نشان از نگرانی ایشان نسبت به موضوع اقتصاد و برطرف نشدن نگرانی  آن در گذشته از سوی مسئولین دارد.

وی افزود: رهبر انقلاب همیشه با بیانات و رهمنودهای حکیمانه خود جامعه را هدایت کردند و در انتخاب اقتصاد مقاومتی هم، ده راهکار عملی جلوی راه مسئولین گذاشته اند و امید است با توجه آحاد ملت به این راه کاره و کارکردها مشکلات و گرفتاری کشور برطرف شود.

آیت الله ممدوحی اظهار داشت: رهبر انقلاب به همه توجه دادند که تا کار عملی درباره اقتصاد مقاومتی در کشور شکل نگیرد، کارخانه ها راه نیافتد، توان داخلی کشور به کار گرفته نشود، از ظرفیت و استعدادهای نیروی جوان استفاده نشود، مشکلی در جامعه برطرف نخواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: رهبر انقلاب نسبت به برجام دو و سه هم اشاره کردند و هشدار هم دادند و این نشان می دهد دشمن در حال طراحی های جدید است .

وی اظهار داشت: در برجام اول چه امتیازی نصیب ملت شد جزء باقی ماندن همان تحریمها و حتی اخیرا کاندیدای ریاست جمهوری امریکا در نطق تبلیغاتی خود ایران را تهدید به جنگ و گزینه های روی میز کردند.

آیت الله ممدوحی بیان داشت: همان طور که رهبر انقلاب هشدار دادند در هیچ مسئله ای به آمریکا نمی شود اطمینان کرد، واقعا اتفاقات پسا برجام این بیانات رهبری را ثابت کرده که نمی شود روی حرف سران امریکا حساب کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه عنوان کرد: موضوع بسیار اهمیت دیگر در سخنان ایشان موضوع نفوذ بود که قبلا هم بارها تذکر داده بودند و در حال حاضر هم شاهد به وقوع پیوستن آن هستیم، به هر حال خطر نفود بسیار جدی است و امیدواریم کار مثبتی در این دو مسئله  در کشور از سوی مسئولین ذی ربط صورت گیرد.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha