چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام آشتیانی

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم ما به لطف الهی و با وجود همه مشکلات و سختی ها در طول سی و چند سال گذشته، همچنان حامی جدی و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی ایران در این روز تاریخی، با رای قاطع 98.2 درصدی خود به جمهوری اسلامی ، عملاً حاکمیت ولایت فقیه را جایگزین حکومت طاغوت کردند.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ما در چنین روزی پس از آن که در 22 بهمن با توکل بر خدا و تحت رهبری امام خمینی (ره)، کار نظام شاهنشاهی را یکسره کردند، جمهوری اسلامی را به عنوان نظام سیاسی حاکم بر خویش برگزیدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر این که دوازدهم فروردین ، سالروز تحکیم پایه های یک نظام الهی و قرآنی در ایران اسلامی است، گفت: در واقع مردم تحت رهبری روحانیت بیدار و آگاه ، به دنیا اعلام کردند که می خواهند اسلام با همه ابعادش در این کشور ، حاکمیت داشته باشد و دستورات و تعالیم اسلامی، پیاده شود.

وی اضافه کرد: با وجود همه سختی ها و مشکلات و توطئه های پیچیده دشمنان در طول سی و پنج سال از آغاز انقلاب اسلامی ، مردم ما ثابت کرده اند که حامی اصلی انقلاب و نظام هستند و در تبعیت از ولی فقیه، تردیدی به خود راه نمی دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha