پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام علی بهجت

حوزه/ استاد حوزه گفت: بی شک شاهکارهای هنری مرحوم فرج الله سلحشور در عرصه سینما و تلویزیون از خاطره مردم متدین جامعه ما پاک نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با تاکید بر این که امروز زبان هنر و سینما از جذاب ترین و موثرترین ابزارهای انتقال معانی و پیام های دینی است، اظهار داشت: مرحوم آقای سلحشور با آثار سینمایی و تلویزیونی خود حقیقتاً توانست داستان های قرآنی را به خوبی به تصویر بکشد و بر این منوال، هنرمندان عزیز ما باید بتوانند بر اساس کلام دین و قرآن ، مردم را با معارف الهی آشنا کنند.

وی با اشاره به آثار ماندگار مرحوم سلحشور و با تاکید بر این که شاهکارهای  وی در عرصه هنر دینی از خاطره مردم ما پاک نمی شود، گفت: نگاهی به سال ها حضور فعال ایشان در عرصه تئاتر و تلویزیون و سینما نشان می دهد وی روندی تحولی و تکاملی را در هنر دینی و قرآنی پیمود و کار ایشان به معنای واقعی کارستان بود.

این استاد حوزه همچنین یادآور شد: امروز در کنار منابر سنتی که بسیار ارزشمند است هنر و سینما نیز می تواند به عنوان یک منبر تاثیرگذار در دنیای کنونی به شمار آید و کسانی همچون فرج الله سلحشور که با جان و دل و با اخلاص وارد این عرصه شده و کار می کنند به یقین در نزد خدای متعال و اهل بیت(ع) مأجور خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha