جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمهوری اسلامی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا در تمام عرصه های مختلف پیشتاز وپیشگام بوده وبا اقتدار وایستادگی در برابر هر گونه تهدیدی که از سوی دشمنان باشد با قدرت ایستاده است.

 حجت الاسلام علی معبودی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در قزوین، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی وحضور باشکوه وبه یادماندنی ملت ایران در پای صندوق های اخذ رای  در آن روز به یادماندنی وماندگاررا در سرزمین ما رقم زد.

وی افزود: ملت ایران با شعار استقلال –آزادی –جمهوری اسلامی یک بار دیگر تجدید میثاق با امام امت وشهدا داشتندوهرگز این روز خجسته را فراموش نکرده وهمیشه تا پای جان برای حفظ وکیان این سرزمین تلاش خواهیم نمود واجازه به دشمنان واستکبار جهانی نخواهیم داد تا دست کثیف خود به این نظام بر آمده از خون شهدا برسد.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا در تمام عرصه های مختلف پیشتاز وپیشگام بوده وبا اقتدار وایستادگی در برابر هر گونه تهدیدی که از سوی دشمنان باشد با قدرت ایستاده است.

این محقق بااشاره  به اینکه دشمنان در طول این 37 سال از انقلاب اسلامی همیشه سعی در توطئه بودند گفت: حفظ استقلال هزینه هایی در برداشته ودشمنان وایادی آنها همیشه در تلاش هستند با ایجاد جنگ روانی، ترور شخصیتهای برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ودانشمندان هسته ای، تحریم های اقتصادی وغیره در روندوپیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد سازند که خوشبختانه تمامی توطئه های آنها با ذلت وخواری نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام معبودی به تشکیل جمهوری اسلامی پرداخت وعنوان داشت: تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود ثابت کرد وبرای آنان استقلال –آزادی وجمهوری اسلامی را به ارمغان آورد بلکه بارقه امید را در دل محرومان ومستضعفان جهان نشاند.

این مسئول اظهارداشت: ملت ایران با  بیش از ۹۸درصد با لبیک به ندای رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کرد وخواستار حاکمیت اسلام ناب محمدی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha