جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد جواد توکلی

حوزه/ عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک راه درمان مشکلات و معضلات اقتصادی کشور، تکیه بر اقتصاد مقاومتی در همه عرصه هاست.

محمد جواد توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ابراز داشت: این نام گذاری بامسما ، حجت را بر همه مسئولان و حتی مردم و بخش خصوصی اقتصاد به منظور اقدام جدی در تحقق بخشیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی تمام کرد.

وی افزود: امیدواریم که در سال 95 شاهد تحرک و فعالیت جدی تری در این باره باشیم چرا که با حرکت قطار توسعه و پیشرفت کشور بر روی ریل اقتصاد مقاومتی، موفقیت های بیشتری در انتظار ما خواهد بود.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) همچنین با اشاره به این که در حال حاضر عمده مشکل اقتصاد کشور ناظر به مساله رکود است ، گفت: با تقویت تولید داخل و از آن سو ترویج مصرف کالای داخلی که پیام مهم اقتصاد مقاومتی است، شاهد خروج از رکود خواهیم بود البته به شرط آن که مسئولان و برنامه ریزان نه صرفاً در شعار و حرف بلکه در عمل نشان دهند که اقتصاد مقاومتی برای آن ها ضرورت و اولویت است.

وی اضافه کرد: به هر صورت آن چه مهم است این که دولتمردان ما باید بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند، چرا که با بسترسازی تحقق اقتصاد درونزا، راه درمان مشکلات کشور است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha