جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی، همسر را بهترین یاور انسان در بندگی خدا معرفی کرد و گفت: تجمل گرایی و چشم و هم چشمی آفت زندگی مشترک است و باید از این مسائل دوری کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن طباطبايي، در مراسم تجلیل از همسران طلاب مدرسه الحجه مشهد، همسر را بهترین یاور انسان در بندگی خدا معرفی کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت در زندگی مشترک، زن و شوهر باید در مسیر بندگی و طاعت خداوند متعال به یکدیگر کمک کنند.

وی، به تعبیر «ریحانه» برای زن از سوی امیرمومنان(ع) و موضوع کار و اشتغال زن در منزل اشاره و خطاب به همسران طلاب، خاطر نشان کرد: خدمت به سربازان امام زمان( ع) بسیار ارزشمند است.

مدير مدرسه علميه الحجه مشهد همچنین به ضرورت توجه به قناعت و چگونگی هزینه های مالی و اقتصادی در خانواده ها تاکید کرد و گفت: تجمل گرایی و چشم و هم چشمی آفت زندگی مشترک است و باید از این مسائل دوری کرد.

در اين مراسم همچنین، حجت الاسلام علی اکبر اسكندري، مدير مدرسه علميه سيادت و کارشناس مشاور نیز درباره اهميت خانواده و جايگاه آن و راهكارهاي حفظ زندگی مشترک مطالبي را بيان كرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha