جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد باقر برقراری - حوزه کرمانشاه

حوزه/طلاب نسبت به تقویت پایه های اعتقادی جوانان اهتمام ویژه داشته باشند چرا که جوانان و نوجوانان در معرض خطرات و آسیب های اجتماعی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان سنقر عنوان داشت: یکی از عوامل ارتقا، و موفقیت طلاب اهتمام داشتن  به ذکر استغفار و قرائت سوره قدر می باشد .

امام جمعه شهرستان سنقر بیان داشت: طلاب و روحانیون فرصت ها و موهبت های الهی را غنیمت شمرده و آن را پلی بین خود و پروردگار قرار داده تا بتوانند به درجه ای از یقین و کمال دست یابند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: طلاب نسبت به تقویت پایه های اعتقادی جوانان اهتمام ویژه داشته باشند چرا که جوانان و نوجوانان در معرض خطرات و آسیب های اجتماعی قرار دارند.

وی تأکید کرد: طلاب و مروجان دین باید نسبت به مسائل دینی اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند با تبلیغ و تبیین احکام الهی جوانان را به سمت اسلام و شریعت متمایل سازند.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: مشارطه، مراقبه، محاسبه و معاتبه از عوامل رشد و اعتلای طلاب است که طلاب نسبت به آن ها التزام عملی داشته باشند.

 امام جمعه شهرستان سنقر در پایان خاطرنشان کرد: طلاب باید با برنامه  ریزی مناسب و منسجم احکام الهی را اجرا نمایند و در زندگی خود به کار گیرند تا اثر گذاری سخنان و تبلیغ آن ها در انجام رسالتشان دوچندان گردد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha