چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: هنر الهی و انقلابی خود و جامعه را به جلو می‌برد، لذا باید متولیان فرهنگی و هنری، از این هنر برای ترویج دین و رفع ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، ظهر امروز در دیدار جمعی از هنرمندان استان فارس با عنوان "میثاق با انقلاب و ولایت" گفت: انبیاء مبلغ و مجری هنر الهی بوده اند و این هنر فاخر و در خدمت خوبی های عالم انسانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه تقابل بین حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته است، افزود: میان هنر فاخر و شیطانی تفاوت های بسیاری وجود دارد، هنر شیطانی و مادی از سوی نظام استکباری و ثروت ‌اندوزان، زورگویان و صاحبان تزویر و ریا هدایت و رهبری می شود و انسان های زیادی را فریب داده و به انحراف کشانده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هنر الهی و انقلابی خود و جامعه را به جلو می‌برد، لذا باید متولیان فرهنگی و هنری از این هنر برای ترویج دین و رفع ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی بهره ببرند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها متعلق به ملت ایران و محدود به  مرزهای جغرافیایی نبوده، بلکه حرکتی هنرمندانه برای نجات انسان‌های دربند ظلم و ستم در سراسرعالم  است.

امام جمعه شیراز، در پایان تصریح کرد: هنرمندان با هنر فاخر خود باید برای رسیدن جامعه به اهداف، ارزش ها و آمان های انقلاب اسلامی گام بردارد و به توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند، تا شاهد جامعه ای پویا و با نشاط و به دور از نابسامانی و ناهنجاری های اجتماعی، فرهنگی و هنری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha