پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت الگو گیری از سیره و روش ائمه(ع) تاکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید سبک زندگی ائمه معصومین(ع) را مطالعه و در جامعه گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، گفت: ائمه معصومین(ع) واسطه فیض الهی می باشند.

وی با اشاره به دشمنی و کینه توزی های دشمنان عصر با ائمه معصومین(ع)، خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در تلاش بودند که اهل بیت(ع) را تحقیر کنند، ولی به خاطر این که خداوند همیشه حافظ و نگهبان آنها بودند، نقشه های دشمنان به شکست منجر می شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت الگو گیری از سیره و روش ائمه(ع) تاکید کرد و بیان داشت: طلاب و روحانیون باید سبک زندگی ائمه معصومین(ع) را مطالعه و در جامعه گسترش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، بهره گیری از روایات و کلمات ائمه اطها(ع) را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: از امام هادی(ع) روایت است که حکمت در درون انسانهای فاسد قرار نمی گیرد و این روایت معنای بزرگی دارد که اگر بخواهیم از کلمات موثر و حکیمانه اهل بیت(ع) استفاده کامل را ببریم، باید خود را اصلاح کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha