شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/فرمانده تیپ ۸۳ تأکید کرد: با توجه به اظهارات حاکمان آمریکا، آنها بدنبال این هستند که روحیه استکبار ستیزی را از ذهن مردم کنار بزنند و نوعی تغییر ذهنیت در افکار مردم ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر،فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در جمع کارکنان این تیپ با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها در برجام گفت: آنها به شدت بدنبال تقویت یک جریان خاص در داخل کشور هستند تا با بهره‌گیری از نمادهای دینی بتوانند مذاکره با امریکا را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها عقیده دارند هر جا نیاز آنها اقتضاءکند باید حضور داشته باشند و هر کجا که حضور دارند باید امنیت آنها تأمین شود و یکی از اهداف اساسی آمریکایی‌ها تضمین امنیت خود در منطقه است و با تفسیری که از برجام دارند می توانند هدف خود را تامین کنند.

فرمانده تیپ 83 تأکید کرد: با توجه به اظهارات حاکمان آمریکا، آنها بدنبال این هستند که روحیه استکبار ستیزی را از ذهن مردم کنار بزنند و نوعی تغییر ذهنیت در افکار مردم ایجاد کنند.

وی  افزود: آمریکایی‌ها در سخنرانی‌ها و جلسات خود می گویند که ایران باید به روح برجام عمل کند و منظورشان پذیرش و عمل به خواسته‌های آمریکا می‌باشد.

فرمانده تیپ 83 با توجه به سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: که مسأله اقتصاد نقش اساسی و تأثیر گذار در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد لذا باید به مسئله اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشیم و از آنجایی که دشمن در زمینه اقتصادی تحریم‌های ناجوانمردانه اعمال کرده ، باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در پایان سخنان خود با یادآوری اظهار گلایه رهبر معظم انقلاب از وضعیت فرهنگ در کشور، ضرورت توجه عمیق به فرهنگ را متذکر شد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید مجموعه‌های خودجوش مردمی که در زمینه فرهنگی فعالیت دارند توسط دولت تقویت و حمایت شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha